Sunday, July 1, 2012



MENGAPA ADA WANITA YG SUKAR HAMIL?

Ini terjadi apabila ENDOSERVIKS tersumbat dek sisa2 lendir dan keputihan yg tersekat disitu. Bagaimana cara nya utk hilangkan kotoran yg tersekat tu?

1- MASUKKAN 2 KAPSUL jamu susuk dara " rahsia pengantin dara" di kiri dan kanan EKSOSERVIKS. rempah herba tersebut akan menyerap lendir dari ENDORSERVIKS dan didalam takungan antara rahim dan faraj. so ada rasa sedikit berdenyut2. after hari 3(72jam), tarik balik rempah herba keluar dari vagina. semua kekotoran akan keluar. JIKA SUDAH ADA KETUAT atau keputihan yg melekat di daging rahim atau vagina akan terasa sakit. then after that...semua lendir akan keluar seperti hingus. dan rempah herba berbau busuk. JIKA KEPUTIHAN ATAU ADA AIR HANYIR YG BUSUK BANYAK.. kena ulang sehingga 2 atau 3 kali. n after that....BARU LA AIR MANI DAPAT MELEPASI ENDOSERVIKS ..n insyaallah ada rezeki boleh mengandung.
n bila tersekat n tersumbat disitu peluang KANSER PANGKAL RAHIM amat cerah jika tidak dicegah...

Friday, June 22, 2012

TIPS PENJAGAAN DALAMAN WANITA . Jadikan PRODUK JSD salah satu PENYELESAIAN MUDAH untuk anda .


Tips Penjagaan Faraj Wanita
Penjagaan faraj wanita agar bersih adalah merupakan aspek penting kepada seseorang wanita. Ini merupakan penjagaan intim setiap insan wanita. Banyak perkara yang berkaitan dengan penjagaan faraj wanita yang harus diberi perhatian. Antara tips penjagaan faraj wanita ialah seperti dibawah
penjagaan faraj wanita
1) Adalah disyorkan agar membersihkan bahagian luar selepas buang air kecil atau air besar,seeloknya menggunakan air.
2) Ketika haid,wanita dinasihatkan kerap menukar tuala wanita terutama pada hari-hari yang banyak darah.Ini kerana darah merupakan media yang sesuai untuk kuman membiak.  Bagi wanita yang menggunakan tampon mereka perlu ingat untuk menukarkannya.
3) Seluar dalam perlu ditukar setiap hari dan pada hari-hari mengalami keputihan, lebih baik memakai panty liner supaya ia tidak melekat pada pakaian dalam yang menyebabkan ketidakselesaan.
4) Elakkan dari menggunakan sabun atau menyapu shower gel pada alat kelamin kerana ia mungkin menyebabka n kekeringan dan iritasi kulit dan menjadi gatal. Sesetengah wanita sensitive dan alah pada pewangi dan buih sabun.
5) Pasangan suami isteri diggalakkan membersih alat kelamin dengan air sebelum dan selepas hubungan kelamin untuk kebersihan yang optimum. Amalkan membuang air kecil lebih kurang setengah jam selepas hubungan seks untuk mengurankan risiko jangkitan kuman pada pundi kencing.
6) Elakkan dari sering mengamalkan douching iatu iatu memasukkan jari atau pancutan ke dalam faraj dengan dengan tujuan membersihkan bahagian dalam faraj. Perbuatan ini akan menyingkirkan sejenis bacteria loctobacili dari faraj di samping mendedahkan faraj dan bahagian luar kemaluan kepada bahan kimia yang boleh mengakibatkan iritasi kulit.
7) Selain dari itu,bengkak nanah dikaitkan dengan jangkitan kuman dan pesakit mengadu sakit serta demam.Rawatan adalah secara incisional dan drainage untuk menggeluarkan nanah dan pengambilan antibiotic. Bisul juga boleh terjadi pada wanita yang sering bercukur.  Oleh itu kebersihan pencukur perlu dititikberatkan.
8) Wanita yang mengalami keputihan dengan penjagaan alat sulit seharusnya perlu tahu membezakan antara keputihan biasa dan yang berpenyakit. Keputihan normal boleh berlaku pada waktu waktu berikut seperti beberapa hari sebelum haid, ketika ghairah seks, kehamilan dan klimakterik ataupun selepas menopause.
9) Kebanyakan wanita sebenarnya tidak memerlukan produk atau ubat penjagaan alat kelamin sekiranya langkah-langkah yang disarankan di atas diikut dengan bijak. Ubat hanya perlu diambil bagi merawat jangkitan kuman dan keputihan yang tidak normal.
10) Seelok-eloknya wanita yang mengalami masalah keputihan dinasihatkan berjumpa doctor untuk mendapatkan pengesahan sama ada ia berpenyakit atau tidak, supaya rawatan dapat diberikan sebelum penyakit lebih serius.
11) Tanda-tanda keputihan yang berpenyakit termasuklah pertukaran warna dari jernih,putih kekuningan atau kehijauan atau berdarah.Sekiranya keputihan terlalu banyak, berketul-ketul kecil,gatal dan berbau,tanda-tanda bengkak,pedih atau sakit pada alat kelamin. Sekiranya jangkitan merebak ke pangkal rahim atau system peranakan,wanita akan mengadu sakit pada bahagian bawah abdomen serta demam.
12) Segelintir wanita berasa selesa dan puas apabila mereka membersih dan merawat alat kelamin dengan produk yang berada di pasaran. Mereka dinasihatkan memikirkan bahan pencuci yang tidak mendatangkan kesan sampingan,yang tidak mengubah ph faraj dan telah diuji kebersihannya.

INI MUNGKIN nampak ngeri . TAPI ia akan akan JADI lebih ngeri jika DIBIARKAN.



MAAF SGT2 SBB TESTIMONI NI SGT MENGERIKAN...


Produk: rahsia pengantin dara.


Masalah: period x regular n da 3 bln x period n pernah gugur beberapa tahun yg lepas.


Simptom: mild period pain.


Testimoni: sejak hari pertama da start keluar darah berketul2 shhg hari ke3....inshaAllah blockage akan hilang n period akan regular n mudah utk hamil nnt.




PENANGAN SUSUK KEKAL DARA :)


PENANGAN penggunaan SUSUK KEKAL DARA . KELUARGA KEKAL BAHAGIA .




SENYUM SORANG BACA TESTIMONI NI...TERASA PLAK KITA PON TUMPANG BAHAGIA SEKALI.....SAPA NAK CAMNI...JUM LA TRY 'SUSUK KEKAL DARA'......SENYUM SOKMO NNT.... credit to my agent siti nor khaironisha....

Ini testimonial daripada customer saya yang ambil Susuk Kekal Dara. Masa mula dia insert dulu malam insert pagi dah keluar macam tisu gitu putih2.. masa tu dia cakap keputihan dia banyak dan gatal tak leh nak cerita lah. Dan jadi lali dengan kegatalan pada miss V tapi... kalau kita lama-lama mesti nak juga cari penyelesaian kan. Dia ada makan jamu lain sebelum ni.. tapi keputihan tetap sama. Dan miss V masih lagi gatal. Selepas makan SKD ni dia dah tak gatal2 lagi dah..:) Hari ni saya follow up untuk ingatkan dia insert SKD untuk kali kedua. Rupanya dia dah insert dah. Ini perbualan saya dengan dia.

saya:
yang..
dah insert ke SKD untuk kali kedua..
keputihan ada lagi?

Nurul (Customer):
sudah...huhu..xder keputihan keluar [:D]

Saya:
dah tak gatal2 ke?

Nurul (Customer):
xder [:D]

Saya:
alhamdulillah.. [:)]
en suami ada cakap apa2 tak?
[:P]

Nurul (Customer):
ada...siap pesan lg...dah insert ke belum
sibuk jer dia..hahah

Saya:
hahaha... [:P]
dia tak bagi apa2 feedback?

Nurul (Customer):
ada...dia kata lain macam dah sekarang
hahah

Saya:
kuikui
itu je ke dia kata.. [:P]

Nurul (Customer):
hari2 dok sengih jer kat nurul
dulu..payah nak tgok senyum2

Saya:
hikhik... [:)]
tak keluar macam hari tu dah kan.

Nurul (Customer):
tak keluar dah
x sabar pulak nak makan JAD
hii
hihi

Saya:
hehehe.. [:)]
makan JPD dulu yang..
pastu baru JAD..
clearkan dulu.

Nurul (Customer):
aahh.lupa2 [:D]
hehe..baik

Saya:
kalau yang ni cik abg melekatlah lepas ni.. [:)]

Nurul (Customer):
tu laa.....tanda2 tu mcm dah ada...
hahah

P/s: perasaan gembira lepas dengar feedback dari customer ni.. sangat best..:) sebab apa.. kita dapat menolong dia..:)Rumah tangga kekadang boleh huru hara disebabkan oleh ketidak puasan di tempat tidur..wallahualam..

APA ITU PAP SMEAR yang sering menjadi BUAH mulut para wanita yang sudah BERKAHWIN?


Apakah itu ujian Pap Smear?
Ujian Pap Smear adalah ujian saringan bagi mengesan kanser serviks peringkat awal. Ianya diantara ujian saringan yang terbukti boleh menyelamatkan nyawa.
Apa itu serviks? 
Serviks adalah pangkal rahim. Sebelum menjadi kanser, serviks menunjukkan perubahan di dalam sel-selnya yang merupakan peringkat pra-kanser. Peringkat awal ini mengambil masa beberapa tahun sebelum ia bertukar kepada kanser serviks dan pap smear boleh mengesannya peringkat ini dengan mudah.
Siapakah yang perlukan ujian Pap ? 
Setiap wanita yang pernah mangadakan hubungan seks perlu menjalani ujian Pap terutamanya:
    • Mereka memulakan hubungan seks pada usia < 18 tahun
    • Mereka yang mempunyai pasangan seks berbilang.
    • Pasangan seks wanita tersebut atau suami yang mempunyai ramai pasangan seks.
    • Mereka yang mempunyai Jangkitan kuman HPV (agen penyebab kanser)
    • Perokok
    • Tidak pernah/lebih 3 tahun tidak melakukan ujian Pap Smear.
Bagaimanakah ujian Pap Smear dilakukan?
Pemeriksaan faraj akan dilakukan dengan mengunakan speculum. Kawasan dalaman faraj dan serviks akan dilihat dengan mata kasar. Setiap ketidaknormalan akan diperiksa dengan teliti.
Dengan mengunakan kayu kayu kecil (spatula) sel-sel pada bahagian serviks akan diambil dan akan dismear pada permukaan slaid. Slaid ini kemudiannya dihantar ke makmal untuk diproses sebelum dibuat pemeriksaan mikroskopik.
Bilakah waktu yang sesuai untuk ujian Pap Smear dilakukan?
Ujian mudah ini boleh dilakukan pada bila-bila masa anda tidak didatangi haid kerana sel darah merah boleh mengganggu pemeriksaan mikroskopik. Sebolehknya elakkan hubungan seks pada malam sebelumnya.

Wednesday, June 13, 2012

PAP SMEAR .



Masalah KEPUTIHAN yang dihadapi wanita . APAKAH ia dan BAGAIMANA cara menyelesaikan nya ?




Keputihan atau lelehan lendir yang keluar dari faraj wanita ada pelbagai sifatnya dan berbeza di antara seorang wanita dengan yang lain.
Keputihan biasanya berwarna jernih atau kelabu keputihan. Lazimnya, jika keputihan tiada berubah warna kekuningan atau kehijauan bermakna tiada jangkitan.
Sama juga jika keputihan bersifat berlendir dan tidak berbeku seperti susu basi atau berubah berbau hanyir, atau terdapat radang dan kegatalan pada faraj menandakan jangkitan.
Keputihan atau lendir faraj berubah akibat perubahan hormon, perubahan mental, jangkitan, ubatan, penyakit dalaman. Wanita mempunyai kitaran haid yang dipengaruhi oleh hormon.
Keputihan akan bertambah cair ketika ovulasi dan bertambah likat ketika hampir haid.
Wanita yang dalam keadaan terangsang seksualnya juga boleh menambahkan lagi keputihan yang dialaminya.
Keadaan stres mental juga boleh mengakibatkan perubahan hormon dan mengakibatkan keputihan berlebihan.
Begitu juga dengan penyakit dalaman seperti penyakit kencing manis, tiroid juga mengakibat ketidakseimbangan hormon dan cenderung kepada penyakit.
Penyakit yang paling biasa menyebabkan perubahan lendiran faraj adalah jangkitan seksual seperti Bacterial vaginosis, Candida vaginitis, Trichomonas vaginitis, Gonorea, Chlamydia atau herpes.
Setiap satu jangkitan mempunyai sifat lendiran dan bauan tertentu. Dapatkan nasihat doktor untuk memastikan bahawa keputihan itu adalah cuma lendiran faraj biasa dan bukannya disebabkan oleh jangkitan.
Jika anda aktif dalam melakukan hubungan kelamin, maka anda perlu menjalankan ujian pap smear dan pemeriksaan pelvis.
Gunakan alas seluar dalam (panty liner) untuk mengurangkan lendiran dan radang pada kemaluan.
Ubat-ubatan untuk jangkitan adalah khusus dan ada kalanya perlu diulangi rawatannya. Suami atau pasangan seksual juga dinasihatkan untuk menjalani rawatan.
Jawapan disediakan oleh Pakar Runding Perbidanan dan Sakit Puan, Pusat Perubatan Darul Ehsan (DEMC), Shah Alam, Selangor, Dr. Fairuz A’shikin Abd. Kadir.

Cara Pertama
1. Ambil secekak pucuk pegaga dengan akarnya sekali dan bersihkan.
2. Kemudian anda rebuslah pucuk pegaga tadi bersama 2 gelas air bersih.
3. Masukkan sedikit garam kedalam air rebusan itu.
4. Setelah mendidih ,biarkan ia sehingga sejuk.
5. Apabila air rebusan telahpun sejuk,anda tapislah air rebusan itu.
6. Minum air tersebut 2 kali sehari.
7. Amalkan sehingga masalah keputihan dan rasa gatal itu sembuh.
Cara Kedua
1. Ambil 12 helai daun sireh dan bersihkanya.
2. Kemudian anda sediakan 1 liter air suam.
3. Ramas kesemua daun sireh tadi bersama-sama air suam tadi.
4. Tapislah air tersebut.
5. Gunakan air tapisan untuk mencuci bahagian alat sulit anda.
6. Selain dapat menghilangkan rasa gatal dan bau, petua ini juga dapat merapatkan kembali bahagian alat sulit wanita.
7. Lakukan sehingga anda dapat mengatasi masalah keputihan yang dialami.
Perhatian: Petua tradisional ini hanyalah alternatif untuk rawatan yang didapati dari orang-orang tua terdahulu. Bagaimanapun anda dinasihatkan berjumpa dengan doktor supaya tidak ada kesan sampingan dikemudian hari.

ELAKKAN perkara ini terjadi . SEMOGA produk JSD mampu menyelesaikan masalah anda .



Wednesday, May 30, 2012

LIMA RAHSIA PERKAHWINAN BAHAGIA

Tips Alam Perkahwinan

(sekadar gambar hiasan)
 
Bukan senang hendak mengekalkan kebahagian rumah tangga terutama dalam zaman yang penuh dengan dugaan ini. Keperluan utama untuk mengekalkan kebahagiaan adalah konsisten mengekalkan suasana romantik dalam hubungan anda dan pasangan anda. Berikut adalah lima tip bagaimana hendak mengekalkan suasana romantik dalam rumah tangga.

Lima rahsia perkahwinan bahagia

Tips Pertama : Penampilan diri
Anda peru sentiasa menjaga penampilan diri supaya nampak seksi di mata pasangan masing – masing. Bagi lelaki, anda perkemaskan diri anda sepenuhnya. Jangan serabaikan muka anda dengan jambang yang tidak kemas dan sebagainya. Kemaskan muka anda. Pakai baju yang seksi dan sasakan badan untuk sentiasa di perhatikan oleh isteri anda.
Bagi isteri pula, hiasi diri anda ketika bersama suami di dalam rumah. Antara perkara yang boleh anda lakukan adalah sentiasa mewangikan diri anda dengan wangian – wangian menggoda. Pakai pakaian yang boleh menarik perhatian suami anda. Tukar penampilan rambut supaya suami tidak jemu melihat gaya yang sama sahaja.
Kedua : Sentuhan sayang
Sentiasa menyentuh pasangan anda dengan perasaan sayang. Ketika anda berdua berjalan di luar, pegang tangan pasangan anda. Jangan lepaskan kecuali perlu. Ketika ada peluang, peluk pasangan anda, cium dia, urut dia dan ucapkan kata – kata sayang.
Ketiga : Bermain cinta
Apabila bercakap, gunakan perkataan yang menggoda seperti sayang dan sebagainya. Pandang mata pasangan anda tepat pada matanya. Sentiasa mendengar pasangan anda bercerita sehingga habis. Puji pasangan anda secara santai dan spontan.
Keempat :  Mewujudkan suasana romantik di dalam rumah
Pastikan rumah anda sentiasa berada dalam keadaan kemas, bersih dna teratur. Apabila rumah anda kemas, anda akan rasa lebih tenang. Jika anda lelaki, sentiasa tolong pasangan anda menguruskan rumah seperti membasuh baju, memasak dan mengemas rumah. Lakukannya bersama – sama dengan gembira dan santai.
Kelima : kehidupan seks yang sihat
Sentiasa mengetahu kehendak seks pasangan masing – masing. Perbaiki diri jika di tegur oleh pasangan anda. Katakan anda tidak puas, nyatakan masalah anda tersebut pada pasangan anda. Selepas mengadakan hubungan seks, anda boleh mandi bersama – sama. Sentiasa mengubah posisi seks juga boleh memberi kepuasan yang berlainan setiap kali melakukan hubungan seks.

LAGI TESTIMONI PENGUNA JAMU SUSUK DARA








TESTIMONI PENGGUNA JAMU SUSUK DARA .

  • TESTIMONI : MASKER VAGINA

    Salam Petang jumaat- CUSTOMER FIQA-

    Customer fiqa nie ada masalah keputihan yg teruk dan becak.. die belum proceed lagi untuk beli JSD.. sebab customer ni baru lepas bersalin 50hari dan ade kesan jahitan yg dah kering pd faraj.. dan fiqa tak proceed kan lagi die beli sebab die fully bf.. deliver pon die pendarahan.smpaikn kena topup darah 2beg plastik coz drh kuar bnyk. luka pon sangt dlm kat pngkal rahim tu kena jahit pon kat bilik bedah.servik die trpaksa d bukak utk jhit luka kat pngkal rahim.
    coz ada org yg suh die pkai masker tuh tuk sembuhkn pedih2.. die pakai tnp pgtahuan fiqa dan tup tup trus die bg gmbr nie dkt fiqa..

    Then dia bgtau inbox fiqa tadi yg die ad try sapu masker vagina yg kakak die beli pd faraj die.. trus keluar alien2 dkt tepi faraj die.. cuba laa tgk.. belum pakai JPD lg.. tp dah keluar cmni.. fiqa tgk sendiri pun fiqa terkejut :)



TESTIMONI 1 : JAMU PENGANTIN DARA

 "alhamdulilah..bersyukur sangat2..TQSM..sbb advise saya try jamu susuk dara ni..puas hati sangat2..x sangka dalaman saya mmg kotor sampai mcm ni..kiranya dh kuar betul2..lega la sikit..husband pun puji melangit...dia ckp mcm anak dara balik...lepas ni nak try jamu aku dara dan kekal dara pulak..nk tengok hasil mcmana pulak nanti..x rugi buang duit beli jamu ni..best sangat..tpi yg penting my dalaman dh bersih sikit..tanggungjawab terhadap husband dpt dijalankan dgn sepenuhnya...syukur"


TESTIMONI 2 JAMU PENGANTIN DARA
Ini hasil selepas menggunakan JPD...customer mengalami masalah dalaman sejak2004..keputihan slps haid, seminggu slps haid miss v berbau spt hanyir ikan@nanah dan cecair keputihan berwarna kuning ke coklat.....pernah buat operation cyst pd tahun 2000 dan sekarang teringin untuk hamil anak kedua.


TESTIMONI 3 JAMU PENGANTIN DARA
 MISS N
UMUR 32
ANAK 3 ORG

penggunaan PENGANTIN DARA selepas 70 hari bersalin. mengalami keadaan seperti bentan n demam setelah insert pengantin dara....hari ke3 mengeluarkan lendir yg bercampur darah bayu...hari ke5 ini pula hasilnya....kepingan darah kotor yg selama ini melekat pd dinding faraj....jika dibiarkan boleh memudaratkan....





TESTIMONI 4  JAMU SUSUK DARA

"salam,saya dah makan jamu pengantin dara tu habis satu botol,hari ke dua saya dah boleh rasa dah macam ada benda ketul2 kat dalam tu,bila cuba keluarkan ada banyak benda2 putih kering keluar dengan darah beku sekali (macam dalam gambar),terperanjat sgt sebab benda2 kotor tu ada dalam kemaluan saya dah ntah berapa lama ntah kan..geli tu memang geli la tapi seronok at the same time sebab saya tau jamu tu mmg berkesan dah,sebab bila saya cuba keluarkan benda kotor tu pon macam susah jugak sebab rasa macam ketat je,mmg berbaloi saya ambil kesempatan untuk membeli dan mencuba produk jamu aku dara ni,skrg saya dah start ambil botol jamu aku dara pulak,tp setakat ni saya tak tau macam mana kesannye sebab tak testing nak tut*tut* d...gn suami lagi,tapi masa saya keluarkan benda tu dgn jari pon dah macam sakit,so rasanye mmg dah ketat,hehe and hari pertama saya guna masker vagina tu lepas 10-15 minit saya pakai mmg rasa pedih jugak kat kemaluan rasa macam seolah2 benda tu dia ketatkan isi2 yg berlebihan.rasa panas pon ada jugak,pastu saya terbaca satu testimoni kat gambar awak tu pasal sapukan ke payudara,malam tu saya tak sabar nak mencuba so saya guna masker tu n scrub kat bahagian yg gelap,mmg nampak dekat kulit daki2 hitam kotor tu tanggal jugak,lepas dua hari mmg nampak putih sikit dari keadaan sebelum ni,suami pon tegur nampak cerah dia berbeza dgn sebelum ni.terima kasih banyak2 ye awak sebab kenalkan saya produk ni,memang dulu dah putus asa banyak sgt jamu dah cuba tapi semua hasilnye tak berapa sgt,duit pon dah ntah berapa ratus ke jamu saja,tp jamu pengantin dara ni mmg kita sendiri dah guna kita sendiri tau kesannye,mungkin ada ramai perempuan yg tak percaya so saya siap hantar gambar sekali sebagai bukti,cuba dulu baru tau kan!"

thankssss MRS M,Johor
 

TESTIMONI 5 : JAMU SUSUK DARA

 
Ni la hasil dr guna Jamu Susuk Dara...cukup je 72 jam ingt xde apa2 sbb hari pertama masukkn tu pakai panty liner takut ada apa2 yg kuar..tp xde apa yg kuar pun..suci bersih tnpa was2..hahaha..mcm iklan plak..tp lepas masukkan tu rsa tebal je bahagian miss V tu..hari kedua pun camtu gak still kering n xde apa2..dlm hat...i kata mgkin xde masalah kot..cuma badan mmg rasa berpeluh2 smpai 3-4X mandi...bila tiba cukup masa aku pun korek la ke dalam miss V nk kuarkn jamu tu...bila korek xde plak bnda pelik yg dpt rasa..tp x puashati plak mana p jamu tu..aku tarik nafas korek lg dalam walaupun aku mmg penakut bab korek2 ni tp beranikan juga la utk kesihatan..bila dh smpai dalam dh ada rsa semacam bnda berketul..hati dh berdebar nk tgok apa bnda yg kuar..bila korek kuar tu diaaa naik bulu roma..x sangka juga ada bnda2 camni sedangkn aku xde masalah keputihan @ gatal2 mcm yg aku dgr org lain biasa kena...cuma aku cuba jamu nisbb risau ada pnyakit trsembunyi..aku blm prnh buat pap smear lg..tp syukur sgt2 sbb bnda2 camni la blh dtgkan pnyakit...Alhamdulillah aku truskn dgn mkn Jamu Aku Dara skrg utk maintain....

TESTIMONI 6 : SUSUK PENGANTIN
                      JAMU AKU DARA
                     MAGIC POWDER

Salam..akk,sy dh mkn habis pengantin dara..arini ari ketiga saya mkn pengantin.dah boleh korek ke..? Ada rasa macam benda nak kuar..
- Kak...saya dah korek kuarkan semua.ada ketul lendir keputihan kuar..masa nk korel kuar td..x boleh nak masuk..ketat,tapi saya tak tahan,sbb rasa ketul tu..tarik je bg kuar..
- Skg saya rs ok..kering jer rasa..gatal2 pun dah xde..
Akk...thanks tau..rasa lega bila masalah keputihan yang selama ni manghantui dah kuar tadi..walaupn tak kuar semua lagi..tp atleast tau jgk ubat ni berkesan.maknanya...start mlm ni mkn jamu aku dara plak..
THANKS SANGAT TAU AKK :) -

 TESTIMONI 7: PENGANTIN DARA
 Salam sis, saya nak share story

Saya start amik pengantin dara hr selasa (8/5/12) seperti arahan yg akk bagi tu. Mula2 saya tak rasa apa kecuali mcm pening2 skit dan bdn terasa panas jadi saya lebih byk minum air spt akk cadangkan. Alhamdulillah ok je.

Cuma tiba pagi tadi, bahagian bwh pusat saya sakit sgt dan bila cek panties, saya period (mmg dh time period)....so saya fikir stop kan dulu pengantin dara sebab akk nasihat utk stop masa period kan?

Jadi, masa kat panties tu cuma ada darah cair je. Saya tak syak la apa lagi pun saya fikir tak sampai pon 48 jam guna pengantin dara dan niat nak sambung lepas habis period.

Bila nak cuci miss v tu, sy terasa mcm ada ketulan pasir yg separa keluar kat bibir miss v. bila saya keluarkan, alangkah terkejutnya saya!!! Mmg sama seperti gambar2 dlm testimoni akk. ketulan merah2 yg agak berpasir keluar. Saya semangat la...korek2 dlm ada beberapa ketulan lagi....mula2 ingat nak basuh terus, tapi tukar fikiran dan amik gambar...ni je yg dpt sy kumpul.yg lain dah jatuh dgn air.

Mmg kagum!! Jujur sy ckp, mula2 saya agak ragu-ragu...tp saya cuba juga sebab saya mmg nak hilangkan masalah keputihan saya tu...mungkin saya dah jumpa penyelesaiannya.

Tq akk.

p/s: saya sendiri tak boleh tgk lama2...loya tekak saya

TESTIMONI 8
 halu3... mood ceria hari ni walau pun arini ari isnin kan (monday sickness huhu)

mlm td dlm pukul 11.30mlm kita dpt mms dr custemer, kat gambar tu tulis cani "askum yaya.. ni akk nak tye kalau keluar camni nape ye?? On The spot kita call dia...

yaya : tu la alien yg bersarang kat dlm miss v akak, alhamdulillah la semua da kua..


Puan S :(Dgn mood hepi) ye ker?? alhamdulillah.. trima kasih yaya, trima kasih JAMU SUSUK DARA.. Terima kasih byk2.. kalau akk biar alien tu lame2 xtau la byk mane lg sarang dia kan? mase nk tarik kua alien tu pun kembang kempis hidung akk sbb da lain kan tmpat tu.. sempit hehe.. so pasni akk akan repeat order.. mmg jamu ni jamu paling baik akk penah jumpa.. baru guna 3 ari da kua benda2 kotor tu.. kalau jamu2 lain yg sblm ni akk penah cuba xpnh dpt result mcm ni n sepantas ni.. huh mmg lega la, terima kasih skali lg ye yaya :)..

yaya : same2 kak, smga lps ni akk lbh sihat n rumah tagga lbh harmoni :)

TESTIMONI 9 : JAMU SUSUK DARA
 "sy gune jamu susuk pengantin dara...ini adalah kesannye selepas dua hr ...mmg die terkeluar sendiri... sblm ni xde nmpk pun kotor2 cm ni tp bl dh guna jamu ni yg ni la hasilnye.."


TESTIMONI 10 : JAMU PENGANTIN DARA
 "Masalah period nor mmg dari zamam sekolah lg period tak teratur....kalau datang haid jer akan jadi sakit segugut sakit perut sangt2....kalau dtg haid 5 hari or 8 hari tu terlalu banyak la....dan masa kawan pun nor jadi macam sama jgok period kadang datang kdg tak ...ada smpai 6 bulan baru dtg period...sbb berat badan terlalu berat...doc ckp saluran tersumbt kalau nk bg period teratur kene diet.... Tu jer jln .....smpai skrg period pun tak teratur....susah nk hamil...period dtg pun sikit tak lawas 3 hari or 4 hari jer..."




  • TESTIMONI 11 .JAMU PENGANTIN DARA
    "salam...sis niy la yg keluar pas insert JPD...kotor nyer miss v erk....mkn JPD tu sis perut n pnggang saye skit sgt2...mcm gase owg nk period jew tp sabar jew la kan coz nk baik...saye ni bersalin operation tu yg perut jd buncit cikit... lagi la x urut nk urut takut,, tp mak saye ckp dh nmpak kecut cikit ,,,hbis mkan JPD tggu 3 hari sy smbung mkan JAD ...tp panas kn sis mkn jamu ni.saye sebenar nyer x suke mkn jamu...hikhik..tekak haus sgt2..sy dh biase minum air batu trpakse la stop..huhu..minum la air suam jew...x sbar saye nk tggu period ni sis...harap2 period saye mcm dulu balek...saye nyer selera mkn pun dh kurang....badan rase ringan n klau bt keje peluh bnyak kuar...nnti pa per saye update sis....tqvm...."







Penerangan dari Honeydew Hanni (edited)


KENAPA NAMA DIA SUSUK DARA??
-soal nama susuk dara itu lebih manis daripada susuk herba kemaluan. yang mmg dikenali digelintir isteri2. Ramuan ini terdiri daripada REMPAH ADUNAN mbah roliyah hj ali dan ibunya yang telah datang dari tanah jawa sebelom tahun 1800 lagi. beliau merupakan bidan dan dukun sebelom datangnya doktor2 inggeris


ADA KKM? 






ADA HALAL??


-KKM, HALAL pon dah dimohon. mcm biasalah saya bukan anak sultan, bukan VVIP mahu pon siapa2. apa2 pon kena follow procedure. kalau saya anak sultan mungkin semalam apply hari ni dah dapat nombor lesen n halal tu. KALAU NAK JALAN SINGKAT BOLEH SURUH APEK KAT KEDAI PRINT LABEL TU BUAT. tapi apa daya diri ini. belom ada niat nak menipu kerana $$$$$$$RM$$$. saya selesa mcm ni. UNTUK PUAN - PUAN YANG BERTEGANG LEHER, KEJANG JARI MENAIP DAN PANAS HATI....


mcm ni lah. ambillah produk ni jika anda memerlukan. abaikanlah jika tidak perlu. tak usahlah dipersoalkan iya atau tidak. tak usah lah nak berkusut2 keadaan. yang baik kita jadikan tauladan. yang buruk kita jadikan sempadan. untuk pengetahuan puan2, herba ini sedang dalam kajian oleh seorang sains research untuk dijadikan ubat dan dimodenkan untuk disupply kepada hospital2 RND pon telah ditandatangani kerana sains reserach itu berpendapat kaedah kami gunakan adalah kaedah perubatan lama islam yunani yang mereka tak sangka masih ada yang menyimpan ilmu ini walhal mereka sangka sudah pupus dan jumpa didalam buku library universiti sahaja. Assalammualaikum...dan selamat termenung.

KENAPA JAMU SUSUK DARA TERBAIK ?


KENAPA JAMU SUSUK DARA JAMU TERBAIK??


>>compare disusuk dara...boleh dikatakan semua produk kita kontra dgn produk2 yg berada dipasaran. sbb kami mmg guna logikkan akal doktor n sains research. diupgrade daripada kaedah lama perubatan islam yunani yg sememangnye cara rawatan kami adalah pembersihan utk kesihatan rahim dan faraj

>>itu sbb..pengguna susuk dara bila buat pep smear..nurse n doktor senyum sbb takde kotoran dan xbau busuk. then doktor boleh tanya pesakit mcm mana boleh bersih walaupon sedikit lendir ~ jawapannya susuk dara

>>membuktikan betapa susuk dara bersifat membersihkan dan menyihatkan...ramai pengguna dah selamat mengandung dari menunggu bertahun2. apabila mereka berjaya membuang darah beku, kumpulan2 kerak keputihan.

>>so susuk dara adalah agen pencegah kanser pangkal rahim..n pencegah kepada penyakit2 berkaitan faraj n rahim kecuali AIDS dan SIPLIS


RAWATAN UTK HAMIL DENGAN JSD


NAK KONGSI SATU RAHSIA..
RAWATAN BAGI WANITA YG INGIN HAMIL








1. Para isteri
Satu bulan pertama gunakan set complete Jamu Susuk Dara untuk pembersihan sahaja sehingga Isteri datang bulan.

2. Para Suami
Hendaklah makan jamu LELAKI JUTAWAN sebagai persediaan sementara isteri dalam rawatan pembersihan tu.

3. Bila isteri dah period...habis sahaja period gunakan Jamu Susuk Dara Rahsia Malam Pengantin utk kali terakhir.

4. Bila isteri dah keluarkan Jamu Susuk Rahsia Mlm Pengantin, SEMASA HENDAK BERSAMA, PARA SUAMI HENDAKLAH AMBIL JAMU ABE GAGOH.

INILAH STEP UNTUK MENGANDUNG

PERINGATAN:
Untuk rawatan ini ELAKKAN minum air ais, jangan makan benda yang panas seperti durian, air yang bergas, madu. Jangan minum air kelapa, air alkahol atau mengambil ganja jika dilanggar pantang larang ini boleh mendatangkan mudarat pada diri sendiri.

ini ikhtiar - keajaiban hanya Allah yang tentu kan :)

KHAS UTK LELAKI- JAMU LELAKI JUTAWAN




1-LELAKI JUTAWAN  RM65

- MENGHILANGKAN KEPENATAN
- MENAMBAH TENAGA
- MENINGKATKAN SYAHWAT SECARA SEMULAJADI

BAHAN - BAHAN TERDIRI DARIPADA:
1- TONGKAT ALI - 2 JENIS
2- HALIA PUTIH
3- LADA PAHIT
4- HABBATUS SAUDA
5- GINSENG
DAN 10 LAGI HERBA KEKUATAN LELAKI TERPILIH.

* TIADA MENGANDUNGI PENGAWET
* TIADA STEROID
* TIADA CAMPURAN KANJI/TEPUNG

BAHAN 100% HERBA ASLI.
GELATIN SUMBER SAYUR - SAYURAN DARI FARMASI HJ ZULI ( MELAYU )

TINDAK BALAS DIALAMI LELAKI KETIKA
MEMAKANN JAMU LELAKI JUTAWAN:

- BADAN TERASA RINGAN KETIKA BANGUN TIDO
- SENDAWA
- KENTUT2 BUANG ANGIN
- BUANG AIR BESAR LAWAS ( TIDAK CIRIT BIRIT)
- BADAN TERASA PANAS DAN BERPELUH
- TUT TUT BERDENYUT-DENYUT
- MAMPU MEMENUHI TUNTUTAN SYAHWAT ISTERI WALAUPON PENAT BEKRJA SEHARIAN.

CARA MAKAN:
LELAKI NORMAL - 2 BIJI PAGI 2 BIJI MALAM
LELAKI KENCING MANIS - 4BIJI PAGI 4 BIJI MALAM



2- MINYAK IKAT KASIH - SEBOTOL (RM65)
- DIGUNAKAN OLEH SUAMI UNTUK TAHAN LAMA KETIKA BERSAMA.

CARA KEGUNAAN:
Diurut pagi sekali selepas mandi 3 minit.
Diurut malam sekali selepas mandi 3 minit

KEGUNAAN:
unntuk melancarkan peredaran darah untuk mengembang dan membesarkan. memberi kekuatan untuk keharmonian hubungan.

DIPERBUAT DARIPADA:
- IKAN BELACAK
- LINTAH
- HABBATUS SAUDA
- LADA PAHIT
- PINANG MUDA



3-MAJUN "ABE GAGOH / ABE GALAK"
“Selagi makan tak kenyang, adik tak boleh tido”
- khas untuk pesakit kencing manis
- khas untuk adik tak boleh bangun langsung

DIMAKAN 1 JAM SEBELUM BERSETUBUH
- di galakkan minum air kosong yang banyak kerana kandungan herba kaw kaw
- mudah sakit kepala jika kurang minum kerana majun ini panas

KESAN SELEPAS 1 JAM
- keinginan nafsu syahwat yang mendadak
- Adik Abe jadi GALAK SELALU
- Abe jadi GAGOH TAHAN LAMA

Harga: RM50
**bekalan untuk sebulan 4 biji yang di cadangkan**



Tuesday, May 29, 2012

PENGGUNAAN PRODUK-PRODUK JSD


Penggunaan set JAMU SUSUK DARA......


1) JAMU PENGANTIN DARA (RM65)




jamu pengantin ada 10 biji. first day nak guna, insert 2 biji (kiri + kanan) hari yg sama, makan 4 biji waktu malam sebelum tidur (time pengambilan utk 1 mlm ni, x leh bersetubuh)...malam esoknya, makan 2 biji lagi sebelum tidur... malam lusanya, makan 2 biji lagi sebelum tidur...dan, dalam masa 72 jam pengambilan jamu pengantin tu, tolong jgn minum ais, jgn makan durian, sebab durian panas, herba pun panas.. nanti dia tak tahan.. jgn minum air kelapa sebab ia mengurangkan khasiat herba...genap 72 jam, harus korek n kluarkan pengantin tu...



500% miss v akan rapat seperti anak dara semula....



CARA2 NAK KELUARKAN KAPSUL JAMU PENGANTIN DARA (GENAP 72 JAM); 

** 1st dekat mana dia parking kapsul tu. kat situ dia cuci balik.

** DIA BOLEH RASA MULUT RAHIM ( SEPERTI DUBUR) KEMUDIAN ANDA BOLEH RASA BULAT SEPERTI GULI ITU PANGKAL RAHIM.

** IF U BOLEH BUAT JARI ROUND KAT SITU. U ALIHKAN JARI KEARAH LIPATAN2 KANAN DAN KIRI. JUST INGAT MCM NI. GULI TU KAT TGH2.

** KANAN DAN KIRI STILL ADA SPACE tu sbb bila ehem2 ada banyak posisi ketepi kebelakang sbb dalam vagina banyak space berlipat2 utk diteroka. herba tu tak pergi kemana2 hanya dalam lipatan2.

** so carilah kat situ sbb herba akan parking kat tempat paling banyak lendir dan air.




2) JAMU AKU DARA (RM48)


Perlu makan selepas 72 jam ambil JAMU PENGANTIN DARA seterusnya mengambil JAMU AKU DARA . cara pengambilan pula 2 BIJI SIANG dan 2 BIJI MALAM . Semua jamu perlu diambil setelah makan . KAEDAH makan JAMU AKU DARA ialah makan JAMU AKU DARA , 1 botol yang pertama 10 hari . Kemudian botol kedua 20 hari (2 biji siang ataupun malam) . Kekal kan 1 botol untuk 4o hari (1 biji siang atau malam) . keesokan harinya kedatangan period akan bermula dengan agak banyak .Darah beku akan hancur . Pada permulaan pengambilan perlu dilebihkan dan semakin berkurang .
P/S : Banyakkan minum air masak


3) SUSUK KEKAL DARA(RM36)

Gunakan susuk kekal dara untuk MERAPATKAN dan MENGELUARKAN lendir lendir kotoran . DIGALAK untuk digunakan selepas seminggu makan JAMU AKU DARA , kemudian memasukkan SUSUK KEKAL DARA pula.



4) MASKER VAGINA(RM25)


Masker boleh digunakan setiap hari untuk rawatan dan penjagaan di bahagian luar faraj . Sangat berkesan bagi menyelesaikan masalah kegatalan dan ketidakselesaan , masalah berbau , malahan mampu untuk menegangkan dan mencerahkan bahagian luar faraj jika terus diamalkan .